Повернення та обмін
Покупець має право відмовитися від товару в будь-який час до моменту його передачі.
Товар належної якості, після його отримання покупцем, поверненню / обміну не підлягає.
У разі виявлення товару неналежної якості покупцем після його отримання, покупець зобов'язаннями зобов'язаний невідкладно повідомити про це інтернет-магазину, повідомивши номер замовлення і по можливості відправивши фото неякісного товару.
У разі обґрунтованості вимог покупця продавець за бажанням покупця за свій рахунок здійснює:
- обмін товару неналежної якості, при наявності на аналогічний належної якості;
- повернення вартості неякісного товару.
Повернення / обмін товару неналежної якості здійснюється покупцем способом, аналогічним придбання товару чи іншим способом, додатково узгодженим між покупцем і інтернет-магазином за рахунок інтернет-магазину.
При поверненні товару неналежної якості інтернет-магазин повертає кошти в розмірі вартості такого товару протягом 7 робочих днів після отримання інтернет-магазином поверненого товару.